Wysyłki zamówień realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

Istnieją dwie możliwości dostawy:

  • przesyłka kurierska - 15,00zł
  • przesyłka kurierska za pobraniem - 17,50zł
  • przesyłka do paczkomatu - 11,00zł
  • przesyłka do paczkomatu za pobraniem - 13,50zł

Wysyłka towaru następuje tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym od chwili potwierdzenia lub opłacenia zamówienia. Zamówienia przekraczające określoną wartość są wysyłane na koszt Sklepu. Informacja o aktualnie obowiązującym limicie zawsze jest umieszczona na stronach produktowych Sklepu oraz w „koszyku” podczas składania zamówienia. W innym wypadku koszty przesyłki zakupionych produktów ponosi Klient, o czym Klient zostaje poinformowany przed akceptacją składanego zamówienia. Wysłanie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy. Koszt dostawy zostanie uwzględniony na fakturze zgodnie z informacją wyświetlającą się w podsumowaniu zamówienia. Po wysyłce zamówionego towaru, Klient otrzymuje za pomocą poczty elektronicznej wiadomość o wysyłce zakupionych towarów wraz z informacją o kurierze i numer przesyłki.

Klient może sprawdzić status swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej:

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

https://www.dpd.com/pl/pl/

W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta, a w szczególności, w przypadku nieodebrania przesyłki z powodu nieobecności we wskazanym miejscu dostawy, nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego, Sprzedający zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami ponownego transportu zamówienia, niezależnie od wartości zamówienia. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien sprawdzić w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.