Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty oferowane w naszym sklepie internetowym były najwyższej jakości oraz wolne od wad. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe i objęte rękojmią. Rękojmia jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi w ciągu 2 lat od daty otrzymania produktu, jeżeli zakupiony towar jest wadliwy.

Procedura reklamacji

1. Wypełnij formularz reklamacji dostępny na stronie sklepu internetowego. W pisemnym formularzu reklamacji należy uwzględnić: przedmiot reklamacji, numer zamówienia lub dowodu zakupu, datę stwierdzenia wady, krótki opis wady, a także wybrać jedno z następujących żądań:

  • wymiana towaru na nowy,
  • nieodpłatna naprawa,
  • obniżenie ceny (zaproponować o jaką wartość),
  • odstąpienie od umowy (o ile wada jest istotna).

Ostateczny wybór żądania należy do Klienta. Sklep może jednak zaproponować inne rozwiązanie zgodne z obowiązującym prawem, mając na uwadze takie okoliczności jak: łatwość i szybkość wymiany lub naprawy, charakter wady (istotna czy nieistotna) oraz to, czy towar był już wcześniej reklamowany.

2. Wypełniony formularz prześlij do nas drogą elektroniczną na adres sklep@generacjam.pl. Jeżeli nie ma możliwości przesłania formularza drogą elektroniczną, wypełniony formularz można załączyć w wersji papierowej do przesyłki, jednak poinformuj nas o tym fakcie drogą elektroniczną lub telefoniczną.

3. Zapakuj towar i umów z nami odbiór przesyłki przez kuriera. Otrzymasz od nas drogą elektroniczną list przewozowy, który należy nakleić na przesyłkę.

4. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji produktu lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

5. W przypadku uznanej reklamacji, w zależności od uzgodnień, towar zostanie naprawiony lub wymieniony w rozsądnym terminie. W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwróci Klientowi wszystkie koszty transakcji. W przypadku obniżenia ceny, sklep skoryguje cenę produktu o obniżoną wartość i zwróci różnicę.

6. Ewentualny zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7. Reklamacji nie podlegają:

  • wady jawne, o których Klient w momencie
  • zawarcia umowy wiedział,
  • różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi,
  • które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora
  • Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach,
  • nie stanowią podstawy do reklamacji,
  • naturalne zużywanie się produktu,
  • wady wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu.